کربکندی: برخی خط می‌گیرند و شعار می‌دهند
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
سرمربی ذوب‌آهن گفت: اگر قرار باشد روزی برای تیم مفید نباشم قبل از اینکه هیئت مدیره من را اخراج کند، خودم می‌روم. رسول کربکندی پس از شکست سنگین 4 بر صفر در دربی اصفهان برابر سپاهان گفت: تیمی که 4 گل دریافت کرده هیچ جای دفاعی ندارد و نمی‌تواند از خود دفاع کند. باید این دیدار را به دو قسمت تقسیم کنیم، یکی گل‌هایی که دریافت کردیم و دیگری بازی که انجام دادیم. وی ادامه داد: نیمه اول ما برتر بودیم و 3،4 موقعیت مسلم گلزنی نیز داشتیم، اما در نیمه دوم گل‌هایی دریافت کردیم که دبستانی‌ها نیز چنین گل‌هایی نمی‌خورند. در نیمه دوم سپاهان خیلی بهتر بازی را شروع کرد و پس از اینکه توانست 2 گل بزند بازیکنانم به بازی احساسی روی آوردند و به راحتی آب خوردن 2 گل دیگر دریافت کردند. سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مقصر اصلی این شکست مربی است و باید پاسخگو باشد، اما آمارها چیز دیگری نشان می‌دهد. ما در آمارها بد ظاهر نشدیم. زمانی که تیم خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد من چه کاری باید انجام دهم؟ کربکندی با اشاره به شکست‌های این تیم تصریح کرد: بعد از 3 شکست در 15 دقیقه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم، اما زمانی که گل بچه‌گانه دریافت می‌کنیم کارمان سخت می‌شود. گلی که از سپاهان خوردیم دقیقا همانند همان گلی بود که سپاهان به فولاد زد و ده‌ها بار به بازیکنانم این موضوع را گوشزد کرده بودم. تیمی که از لحاظ روحی به هم می‌ریزد جمع کردنش بسیار سخت است. وی در مورد شعار تماشاگران علیه او یادآور شد: به غیر از یک لحظه که این شعارها را شنیدم دیگر متوجه نشدم و حواسم به بازی بود. هواداران واقعی ذوب‌آهن حق دارند از این نتیجه ناراضی باشند حتی هواداران واقعی می‌توانند به من توهین هم کنند، اما یک سری که با آمدن من رابطه آنها قطع شد از بازی اول نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد. کربکندی تصریح کرد: این افراد خط گرفته بودند علیه من، رجب‌زاده و سپهر حیدری شعار می‌دادند و توهین می‌کردند. زمانی که این موضوع از بازی اول شروع می‌شود نشان می‌دهد که سازمان دهی شده است. چند نفر به این افراد خط می‌دهند و آنها هم با حضور در ورزشگاه و شعار علیه مسئولان باشگاه با احساسات هواداران بازی می‌کنند. سرمربی ذوب‌آهن اظهار داشت: من چند بار به مسئولان باشگاه گوشزد کردم که این افراد مدعی‌اند عاشق تیم هستند اما به ذوب‌آهن ضربه می‌زنند. برخی افراد به خاطر طلبی که از سال‌های گذشته دارند از باشگاه شکایت می‌کنند و متاسفانه باشگاه ذوب‌آهن هیچ فکری برای برخورد با آنها انجام نمی‌دهد. وی اضافه کرد: اگر قرار است با طلبکار برخورد شود چرا این امر صورت نمی‌گیرد؟ هنگامی که بازیکنان داشتند زمین را ترک می‌کردند به آنها گفتم شما در بازی اشتباه کردید و بعد بازی می‌کنید اما در پایان این من هستم که باید تیم را رها کنم. به هیچ عنوان نگران آبرو و آینده خود نیستم اما دلم برای تیم می‌سوزد. اگر قرار باشد روزی برای تیم مفید نباشم قبل از اینکه هیئت مدیره من را اخراج کند خواهم رفت. کربکندی تصریح کرد: برای پول در تیم‌های مختلف حاضر نشده‌ام و حتی مبلغ قرارداد من از بسیاری از بازیکنان هم پایین‌تر بوده است. کاری به شعار هواداران ندارم اگر هیئت مدیره روزی به این تصمیم برسد من از تیم خواهم رفت. امیدوارم هر چه زودتر با لیدر‌های حاشیه‌ساز تیم برخورد لازم صورت گیرد.    


:: موضوعات مرتبط: اخبار فوتبالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 252
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» احتمال بازگشت کاکا به ميلان
» برگزاري همزمان بازي اين هفته يووه و ميلان
» ظهارنظر جالب آتیلا حجازی در مورد دنیزلی
» خبرنگار با ضربه مربی از هوش رفت !
» گالياني: زلاتان به رئال نمي‌رود
» مشخص شدن مشکل کریمی با تیم رویایی فصل بعد پرسپولیس
» اوج هماهنگی در تمرینات پرسپولیس! + عکس
» مسي گران‌ترين مهاجم کنوني جهان
» پرسپوليس مدارک تباني را ارسال مي‌کند
» ممنوعيت حضور دروازه‌بان خارجي کارايي نداشت
» نهصدمين بازي آرسنال تحت هدايت ونگر
» 70 درصد بازیکنان پرسپولیس درحد این تیم نیستند
» باند 10نفره در پرسپولیس کم کاری میکنند
» تفاوت رفتار در فوتبال ايران و اروپا
» علی دایی:فدراسيون از جملات بزرگان سوءاستفاده مي‌کند
» رويانيان: با هيچ بازيکني مذاکره نکردم
» روبينيو: در ميلان خوشحالم
» دنيزلي:بازيکنان کم کاري نمي‌کنند،آنها خسته‌اند
» ونگر:جذب پودولسکي به فن پرسي کمک ميکند
» بهترین گل تاریخ لیگ برتر +عکس
» فرزین از قیمت بنزین میگوید
» رویانیان افشاگری کرد
» تیم فصل آینده امیر عابدزاده مشخص شد
» شاگرد مکتب حجازی ، با امیر کنار می آید؟
» فهرست نهايي تيم فوتبال تراکتورسازي
» پرسپوليس 91؛ كهكشان در ميدان، ظلمات در نيمكت
» ترافيك در خط حمله پرسپوليس| نارضايتي مهاجمان از تمديد قرارداد زايد
» ماجرای ۴ بلیت باطل‌شده مجتبی جباری
» بزرگترین چالش پیش روی پرسپولیس
» برنامه 90، دو هفته بدون فردوسي پور!
» اندر احوالات ادبیات فتح الله زاده
» رویانیان: حتی اگر کسر امتیاز هم بکنند در ماه رمضان بازی نخواهیم کرد ؛ اگر می خواستم خلعتبری را هم می
» مایلی کهن در پرونده دایی محکوم شناخته شد
» فهرست کامل بازيکنان داماش گيلان اعلام شد
» 5 اتفاق جالب در نقل و انتقالات لیگ دوازدهم
» شماره ۱۶ سپاهان برای خلعتبری | غلامی بازی اول را از دست داد
» حواشی تمرین استقلال؛ استقبال سرد بازیکنان از جباری
» اگر جرأت دارید از این پل رد شوید! / عکس
» نقل و انتقالات کامل ۱۸ تیم لیگ برتر+جدول
» صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پخش مستقیم به‌توافق‌نرسیدند /پخش به صورت زیرنویس!
» شرکت دروازه بان برزيلي پرسپوليس درتمرين امروز
» استقلالی ها بخوانند/حرف دل ژنرال طی نامه ای به هواداران!
» المیک لندن رسما افتتاح شد
» نوبت به امیر رسید!
» به خاطر پرسپوليس برو، سلطان!
» حاشيه هايى از اولين حضور ناجى داماش!
» شماره 22 برای« کاکا» خالی ماند؟
» اولین عکس العمل رویانیان به انتقادات بی پایه پروین به مانوئل
» |:| تصاویر جالب و دیدنی از افتتاحیه المپیک لندن 2012 |:|
» |:| تصاویر جالب و دیدنی از افتتاحیه المپیک لندن 2012 |:|
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: